Citaul zilei

Cel ce a ajuns în vârful muntelui, nu a ajuns acolo prin cădere. N.D. Walsch

miercuri, 16 februarie 2011

Construieşte pe un plus pe care deja îl ai


Exemple:

‘Vreau să am o relaţie frumoasă şi încă îmi revin în minte momente din relaţiile ratate din trecut.’
‘Vreau prosperitate şi îmi calculez datoriile pe care le am de plătit.’
‘Vreau o formă fizică excelentă şi îmi studiez atent în oglindă ‘imperfecţiunile’ corpului.’


Iată cum am putea reformula enunţurile de mai sus:

‘Vreau o relaţie frumoasă şi mi-am găsit ca model o relaţie pe care o admir.’
‘Vreau prosperitate şi îmi stabilesc destinaţiile de călătorie şi lucrurile pe care vreau să mi le cumpăr (în care vreau să investesc) anul acesta.’
‘Vreau o formă fizică excelentă, îmi privesc formele care deja încep să capete contur şi îmi stabilesc în minte target-urile următoare.’

Niciun comentariu: