Citaul zilei

Cel ce a ajuns în vârful muntelui, nu a ajuns acolo prin cădere. N.D. Walsch

miercuri, 26 octombrie 2011

Sunt mândră că sunt româncă

Dragi români,

    Ar trebui să ne fie ruşine că ieri, 25 octombrie 2011, când "aleşii noştri" trudeau cu spinarea pentru binele nostru, al românilor, NOI, "beneficiarii tuturor acţiunilor lor mârşave", ne-am făcut părtaşi la istorie. 
   Mă bucur din tot sufletul că NU MI-E RUŞINE! Mă bucur din tot sufletul că ieri, 25 octombrie 2011, am putut să ţin capul sus, semeţ, şi să mă numesc ROMÂNCĂ
   Ziua de ieri a fost "luminiţa" care-mi dă speranţă, care îmi dă certitudinea că încă n-au reuşit să ne omoare de tot, în suflet, dragostea şi respectul pentru ţară, pentru valori şi pentru istoria acestui neam.

Dragi români,

   Trebuie să fim mândri de ceea ce-am realizat ieri: am reuşit (pentru prima dată!) să fim uniţi şi să-i lăsăm în ofsaid pe cei ce-şi doresc o ROMÂNIE fără români. "Arbitrul", cu siguranţă, a sesizat faza şi-şi vor primi pedeapsa cuvenită.

Mulţumim Majestăţii Sale, Regele Mihai, pentru că ne-a oferit prilejul acestei oaze de speranţă.

SĂ TRĂIŢI, MAJESTATE, IAR LA 100 DE ANI SĂ PUTEM SĂ VĂ OMAGIEM, ÎNCĂ O DATĂ, TOŢI ROMÂNII!

Niciun comentariu: