Citaul zilei

Cel ce a ajuns în vârful muntelui, nu a ajuns acolo prin cădere. N.D. Walsch

luni, 19 februarie 2018

Scrisoare de mulțumire


Dragul meu Prieten,
Prinsă în cursa nebună a cotidianului am neglijat uneori să respir, să apreciez timpul care mi s-a scurs printre degete. Dar, în această dimineaţă m-am trezit devreme să privesc răsăritul, să-i simt căldura şi să-Ţi mulţumesc pentru un cadou atât de mare.
Dragul meu Prieten,
Prin Tine aduc mulţumiri Irinei Binder, cea care, din mărinimia sufletului său curat, mi-a acordat încrederea şi toată susţinerea necesară pentru a ajunge la această măreaţă realizare: Evenimentul public dedicat olimpicilor matematicieni, Satu Mare, 17.02.2018.
Îi mulţumesc pentru că m-a încurajat să nădăjduiesc împotriva oricărei deznădejdi, mi-a deschis ochii pentru a-Ţi da un loc în viaţa mea.
Te rog, transmite mulţumiri speciale doamnelor Simona Păcurar și Alina Dragoș (directoarele Colegiului Național „Ioan Slavici” Satu Mare), domnului Claudiu Mondici (Școala Gimnazială „Grigore Moisil” Satu Mare), doamnei Maria Reiz (Liceul Teoretic German „Johann Ettinger” Satu Mare), domnului Viorel Bud (Liceul Teoretic Negrești Oaș), doamnelor Marcela Papici și Dana Rentea (Agenția de turism Simbotour Satu Mare), d-lui Ion Flore și elevilor de la Liceul de Arte „Aurel Popp” Satu Mare, d-nelor Letiția Babici și Leontina Ghiț, d-nei Carmen Fechete, firmei ColourWorlds Satu Mare, hotelului City Satu Mare, Oanei Frunzar și Adinei Ploscar, Bibliotecii Județene Satu Mare (în special d-nei Paula Horotan), Teatrului de Nord Satu Mare (în special d-lui director Nagy Orban), d-nei viceprimar Doina Feher, elevilor din Consiliul Elevilor și nu numai: Iasmina Vereș Bota - Colegiul Național „Mihai Eminescu” Satu Mare, Teodora - Colegiul Național „Ioan Slavici” Satu Mare, Meszaroș Daniel - Colegiul Național „Ioan Slavici” Satu Mare, Por Ionela - Colegiul Economic „Gheorghe Dragoș” Satu Mare, Ardelean Denisa - Colegiul Național „Mihai Eminescu” Satu Mare, Dumitrescu Andrei – Liceul Teoretic German „Johann Ettinger” Satu Mare, Ofimiaș Sofia și Narcisa Costescu (fetele care eu lecturat atât de frumos din romanele Irinei) - Colegiul Național „Ioan Slavici” Satu Mare, Papici Teodora - Colegiul Național „Doamna Stanca” Satu Mare, Rentea Maria - Colegiul Național „Doamna Stanca” Satu Mare, Iulia și Aida Babici, Colegiul Național „Ioan Slavici” Satu Mare.
Toată aprecierea mea şi gândurile bune profesorilor de matematică și de alte specialități din județul Satu Mare, care mi-au fost alături și au crezut în mine.
De asemenea, nu Le uita pe doamnele care au venit de la Oradea, Cluj, Târgoviște, Brașov, la Satu Mare însoțind-o pe Irina, pentru a ne sprijini pe noi în demersal inițiat.
Vreau să Îi mulţumeşti soţului meu, care m-a susţinut permanent şi a crezut în mine şi în acest proiect, ca de altfel în toate proiectele mele. Fără să-l am alături, mi-ar fi fost mult mai greu.
Și Te rog, Doamne, nu uita de fiica mea, cea căreia i se datorează totul. Ideea de a o invita pe Irina, ea mi-a dat-o de ziua ei (8 Decembrie, ziua ei și a Irinei). Ea este cea care a realizat grafica minunată pentru cover-ul de Facebook, pentru afișe, invitații și m-a consiliat pe toată durata pregătirii evenimentului. Îți mulțumesc, Doamne, că mi-ai dat un astfel de copil!
Această realizare dedic-o părinţilor mei, care cu siguranţă sunt mândri de mine (acolo unde sunt ei în acest moment), fiind cu inima în inima mea.
Sunt mulţi cei cărora aş vrea să Le mulţumeşti în numele meu - oameni care m-au ajutat concret sau cu o vorbă de încurajare, pentru a duce la bun sfârşit acest eveniment.
Tuturor le sunt recunoscătoare!
În mod special mulţumeşte-le celor care de-a lungul timpului mi-au pus întrebări, mi-au cerut ajutorul, m-au lăudat sau m-au criticat, stimulându-mă în acest fel să mă pregătesc continuu.
În încheiere, Te rog, mulţumeşte-Le tuturor celor care, ajutându-mă, au ştiut să îmi arate respect pentru munca mea!
Cu drag,

prietena Ta pe care ai ajutat-o să atingă cerul!

Niciun comentariu: