Citaul zilei

Cel ce a ajuns în vârful muntelui, nu a ajuns acolo prin cădere. N.D. Walsch

marți, 8 martie 2011

Mamei mele

Mulţumesc mamă pentru tot ceea ce ai făcut pentru mine!

Mulţumesc pentru sfaturile, duioşia, mustrările, sărutările tale.

Nu mi-ai dat tot ceea ce doreai, dar mi-ai dat tot ceea ce aveai.

Ai renunţat la visele tale, pentru ca eu să pot visa. Ai pierdut nopţi de somn, pentru ca eu să dorm liniştită. Ai vărsat lacrimi, pentru ca eu să fiu fericită.

Iartă-mă pentru greşelile şi, mai ales, pentru nerecunoaşterea valorii tale imense.

Datoria pe care o am faţă de tine nu se poate plăti.

Îţi datorez IUBIREA...

Timpul trece... Dar ştiu că nimeni nu moare, atunci când trăieşte în inima cuiva... Iar tu, eşti cu inima în inima mea.

Voi purta toată viaţa o frântură din inima ta, în inima mea.



Niciun comentariu: